Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wałbrzych Posiadane auto: CHEVROLET BLAZER
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Lut 2010, 20:44
Temat postu:
Chevrolet blazer 2000r. 4.3 problem ze zmianą biegów.
Witam wszystkich mam pytanko czy może ktoś się orientuje jaka może być przyczyna, już objaśniam o co chodzi.
Podczas wrzucania z postoju na pozycje D w aucie czuć mocne szarpnięcie podobnie jest przy wrzuceniu R, jeśli przełączę napęd na tylne koła szarpniewcie jest mniej odczuwalne.
Czy może to być spowodowane zużyciem przegubów?
I jeszcze jedno pytnie czy ktoś dokładnie wie które z biegów do czego służą tzn. 2H tył napęd to wiem, ale co oznacza 4H , 4L, i AUTO 4 WD.
Czy jest tu jakaś blokada kół? Pytam ponieważ do tej pory jeździłem po drogach asfaltowych raczej mało w terenie a jesli już to używałem AUTO 4 WD, ale ostatnio zakopałem się w śniegu i nie wiedziałem który napęd będzie najlepszy żeby z niego wyjść.
Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Dołączył: 09 Maj 2011 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Guzów-Osada Posiadane auto: Chevrolet TrailBlazer LTZ 4,2 LPI 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 10 Maj 2011, 10:38
Temat postu:
Re: ( Chevrolet Blazer ) Chevrolet blazer 2000r. 4.3 problem ze zmianą biegów.
Witaj, jestem posiadaczem TrialBlazera 4,2l opisuje:
Szarpnięcie jest także i u mnie i to raczej norma w tych samochodach, no chyba ze jest tak silne że kawę wylewasz na kolana lub coś spada z deski rozdzielczej na podłogę.?
1. 2WD Napęd na tył (tylko).
2. AUTO Komputer (Samochód) sam dobiera sobie które koło będzie napędzane w danym momencie. Coś na przykład (ASR ).
3. 4L Napęd na 4 koła z odblokowanymi dyferencjałami. Do jazdy w zimę raczej wystarczy.
4. 4H Napęd na 4 kola ze zblokowanymi dyferencjałami.
I tym raczej ostatnim jeżdzi się bardzo ekstremalnie, ale elementy zawieszenia i przekazania napędu dostają w kość. Drugi minus duży promień skrętu. _________________ Każda rada jest cenna, szczególnie ta dobra.
Re: ( Chevrolet Blazer ) Chevrolet blazer 2000r. 4.3 problem ze zmianą biegów.
Witam, jestem świeżo upieczonym użytkownikiem Blazera. Proszę o rade. Mam problem z przełączaniem napędów. Wybierając obojętnie jaką wersje napędową: 4 Auto, 4HI, 4LO mruga kontrolka na wybranym klawiszu, a po chwili wraca na 2HI. czy to prawidłowo?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chevrolet Blazer ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.