W moim samochodzie (Chevrolet Lacetti kombi 2.0 cdti) miałem tydzień temu taką sytuację:
podczas postoju na włączonym silniku zapaliła mi się kontrolka od silnika. Chwilę później dojechałem do domu.
W ciągu kilku dni, przejechałem autem krótki odcinek w obie strony (łącznie może 6km) i kontrolka wciąż się świeciła.
Przedwczoraj, po włączeniu silnika, kontrolka się już po prostu nie włączyła. I tu pojawia się moje pytanie.
Czy jest możliwe, że jej "wyskoczenie" było spowodowane kiepskim paliwem? Na 2-3 dni przed jej zapaleniem, musiałem zatankować kilka litrów, bo włączyła mi się rezerwa. Wygląda to, jakby auto "pozbyło się" problemu, przez wypalenie tego szmelcu.
Dodam jeszcze, że muszę jutro odbyć trasę Gdańsk - Szczecin. Czy jest to w tej sytuacji bezpieczne dla silnika? (w czasie pracy raczej nie występują niepokojące objawy, obroty nie "falują", auto normalnie przyspiesza).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chevrolet Lacetti ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.