Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1887 Skąd jesteś (miejscowość / region): białystok Posiadane auto: chevrolet aveo T255 i hultaj atos
Piwa: 137/4
Wysłany: Nie 07 Paź 2012, 08:45
Temat postu:
rozkodowanie nr VIN chevroleta
jak wygląda rozkodowanie nr VIN chevroleta:
np:
KL1SF48DJ9Wxxxxxx
oznaczają:
K( 1 znak)- Korea
L (2 znak) - GM Daewoo Auto
1 (3 znak) - zakład produkcyjny
S (4 znak)- typ samochodu: S- aveo, C - Captiva, K - Spark,L- Evanda, Epica, N - Lacetti, U - Rezzo
F (5 znak) - typ napędu:
A - automatyczna skrzynia biegów, napęd na przednią oś
D - automatyczna skrzynia biegów, napęd na obydwie osie
F - manualna skrzynia biegów, napęd na przednią oś
G - manualna skrzynia biegów, napęd na obydwie osie
48 ( 6 i 7 znak) - typ nadwozia:
48 - hatchback,
08 = 2-drzwiowy hatchback (+ tylna klapa),
19 = 4-drzwiowy sedan, 6 okien,26 = SUV (np. Captiva),
35 = kombi ,
48 = 4-drzwiowy hatchback (+ tylna klapa),
69 = 4-drzwiowy sedan, 4 okna,
75 = van (np. Rezzo)
D(8 znak) typ silnika:
0 - benzynowy 1.0 o mocy 49kW/67KM, typ silnika A10S
2 - benzynowy 2.2 (z dwoma wałkami rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM II
4 - benzynowy 0.8 o mocy 38kW/52KM, 3-cylindrowy, typ silnika A08S
6 - benzynowy 1.6 o mocy 80kW/109KM, typ silnika F16D FAM I, lub 77kW/105KM, typ silnika A16D
7 - benzynowy 1.4 o mocy 70kW/95KM, typ silnika F14D
8 - benzynowy 1.8 (z jednym wałkiem rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM II
A - benzynowy 1.4 o mocy 61kW/83KM, typ silnika F14S FAM I
B - benzynowy 1.8 o mocy 89kW/122KM, typ silnika F18D FAM I
C - benzynowy 1.3 (z jednym wałkiem rozrządu w głowicy)
D - benzynowy 1.2 o mocy 62kW/84KM, typ silnika B12D
G - benzynowy 3.2 o mocy 169kW/230KM, 6-cylindrowy, typ silnika 10HM
H - benzynowy 1.8 (z jednym wałkiem rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM I
K - benzynowy, 2.0 o mocy 105kW/144KM, 6-cylindrowy, typ silnika X20D
L - benzynowy, 2.5 o mocy 115kW/156KM, 6-cylindrowy, typ silnika X25D
P - benzynowy 2.0, 6-cylindrowy, fabrycznie przystosowany do zasilania LPG
R - diesel 2.0 o mocy 110kW/150KM, typ silnika Z20S
S - benzynowy 1.8 (z dwoma wałkami rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM II
T - benzynowy 1.2 o mocy 53kW/72KM, typ silnika B12S
U - diesel 2.0 o mocy 93kW/127KM, typ silnika Z20S
V - benzynowy 1.5 (z dwoma wałkami rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM I
W - benzynowy 1.4 o mocy 74kW/101KM, typ silnika F14D (wcześniej litera W oznaczała silnik benzynowy 2.0 z jednym wałkiem rozrządu w głowicy, typ silnika xxxx FAM II)
Y - benzynowy 1.5 (z jednym wałkiem rozrządu w głowicy), typ silnika xxxx FAM I
Z - benzynowy 2.0 o mocy 89kW/121KM, typ silnika T20S
J (9 znak) - normy emisji spalin:
1 = Euro 3 (norma obowiązująca na terenie Unii Europejskiej od 2000 roku)
E = Euro 2 (norma obowiązująca na terenie Unii Europejskiej od 1996 roku)
L = nie spełnia norm Euro - można tankować benzynę zawierającą ołów
J = Euro 5 (norma obowiązująca na terenie Unii Europejskiej od 2009 roku)
9 (10znak)- rok modelowy: 4 = 2004, 5 = 2005, 6 = 2006, 7 = 2007, 8 = 2008, 9 = 2009, A = 2010, B = 2011, C = 2012 (może być inny niż rok produkcji: np rok produkcji 2008 ale rok modelowy 2009- we wrześniu następuje zmiana roku modelowego)
W (11 znak)- miejsce złożenia: B - fabryka Incheon,C - fabryka w Changwon, K - fabryka w Gunsan, W - warszawa
xxxxxx - kolejny nr samochodu _________________ Wszystkie błędy stylistyczne i ortograficzne są zamierzone- jakiekolwiek powielanie ich i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Nie udzielam rad telefonicznie.
Dzięki, sprawdziłem i wszystko się zgadza, przy okazji dowiedziałem się że mam rok modelowy 2010 i spełnia normę EURO 5 (to akurat może mieć konkretne znaczenie gdybym musiał prywatnym autem jechać do Niemiec, tam wjazd do centrów miast zależy od normy emisji spalin). _________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chevrolet ) Dyskusje ogólne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.