Zakupilem Lacetti ok miesiaca temu. Mial byc "Panie, igła", "Jako podjechalem pod kosciół to proboszcz z umowa wylecial". Okazalo sie, ze hydraulika do zrobienia i przednie lampy do wymiany. Po zrobieniu hydrauliki w tym komplet rozrzadu z pompa, wszystkie filtry itd, oceniam auto na bardzo fajne i przyjazne kierowcy. Niestety musze kilka rzeczy porobic. Wym, szczeki, klocki tyl i przod, rozruszac tloczki ( troszke trzymaja), wymienic lapy przednie. Na diagnostyce oprocz lamp same pochwaly. Ogolnie samochod wart polecenia. Poniewaz to dopiero poczatek przygody to oszczedze surowych opini, ale mam wrazenie, ze najslabsza strona Lacetti jest elektryka. Gniazdo zapalniczki nie dziala, czujnik temp zewnetrznej potrafi pokazaz -39st C, a do tego przestaly dzialac swiatla mijania mimo, ze wszystkie bezpieczniki sa dobre. _________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Witaj, u mnie jeszcze jeździ wersja hatchback z silnikiem f14d3. Kupiony był parę lat temu i teraz ma nalatane 75000km. Wszystko działa poprawnie i dopóki nie zbliżę się do 150000km auta nie sprzedam. _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki jakie znalazlem, co przepalone to wymienilem i ...... prad w zapalniczce wrocil a i nawet kontrolka poduszek sie pojawila . Dzisiaj oczyscilem silniczek krokowy i po odpaleniu obroty falowaly i pare razy zgasl, ale doszlo do normy i obroty szybciej wracaja do 900. Ale jestem zdolniacha . Coraz bardziej podoma mi sie to autko. W tym miesiacu generalny porzadek zrobie z heblami i rozgladam sie za felgami 16 cali . Oczywiscie nowe lampy przednie wpadna i musze obczaic swiatla do jazdy dziennej, ale zeby fajnie wygladaly a nie jak na passacie za 7,99 z biedronki _________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe.
dzisiaj kupilem 5l nitro i pedzelek. Pojechalem do warsztatu ( mam w pracy warsztat), no i tak. Zdiąlem obudowe nad przepustnica, poodpinalem wszystko od przepustnicy, wykrecilem przepustnice i moim oczom ukazal sie obraz nedzy i rozpaczy. Przepustnica byla tak brudna, ze nigdy nawet na zlomie takiej nie widzialem, a jak zajrzalem do kolka nawet nnie wiem jak to opisac, na scianach czarna, tlusta, brudna, obslizgla mazia a na dnie mala kaluza o destej konsystencji. No to do roboty. Odpalilem kompresor ( daj 12 barow ) odkrecilem od przepustnicy silniczek krokowy i chyba czujnik polozenia przepusctnicy, no i taka blaszke na 4 sruby. Utopilem to w kuwecie z nitrem no i wzialem sie za czyszczenie silniczka krokowego. Silniczek i czujnik na blysk. Obudowe platikowa i wszelkie weze i wezyki tez oczyszczone i przedmuchane. Czas na kolektor. Po zuzyciu dwoch przescieradel i 3 l nitro bylo wiadomo ze jest z metalu . Doczysicilem, przedmuchalem, przy okazji kostki tez przedmuchane no i zlozylem to wszystko. Lucynka odpalila z dotyku. 900obr, i piekna kultura pracy. W przepustnicy musialem doczyscic gniazdo w ktorym jest lepek od silnika krokowego. Ciekawe czy spalanie sie troszke zmniejszy. _________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Dzisiaj kupilem i wymienilem termostat wraz z obudowa. Termostat KOREA, sa na nim dwa oznaczenia 87 i 102 st.C. Narazie jeszcz nie jezdzilem, ale pomyslalem sobie, iz sie pochwale. Jutro ma dotrzec do mnie http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-ford-fiat-renault-opel-honda-elm327-i4901418820.html , to pewnie zacznie sie zabawa . Dowiem sie troche ciekawostek o mojej Lucynie _________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Hmm.... ?? Sam do siebie pisze. Po 4 godz instalowania ELM 327 poleglem. Nie umiem tego uruchomic. Chyba podjade na jakas stacje, dam 5 dych i mi podiagnozuja cale auto. _________________ Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Chevrolet Lacetti ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.